Benvinguda

Tothom té més d'una vida per explicar...jo en tinc com a mínim dos.

El fet de ser un gat és el que ho fa.

Tinc una vida diürna, podria dir-se convencional. Família, feina, casa...fins aqui com tothom. I una vida nocturna, oculta, de la que gairebé ningú no en sap res. De vegades ni jo mateixa m'enrecordo...

martes, 6 de julio de 2010

Més val sola.... O Inicis II

Aquella setmana del meu aniversari vaig convèncer a les meves amigues per fer una escapada nocturna. Tothom ho fa, això d'escapar-se una nit d'aventures. És fàcil (ara ho veig fàcil): li dius als pares que vas a casa d'una altra, i llestos.
Per tal que no t'enxampin, s'ha d'anar amb molt de compte, gairebé com un felí que empaita la presa. No pot fallar res, ningú es pot tirar enrera ni pot fer una passa en fals. El més complicat és triar la nit exacta, i que tothom que hi estigui implicat no falli. I s'ha de tenir tot previst per si de cas.
Aquella vegada tot va sortir bé. Cap de les tres que anavem va fallar.
Vam estar tota la nit de festa. Per noies que mai havien sortit de casa més tard de les 9 del vespre, era tot un rècord!
Vam decidir que cada cap de setmana ho fariem així, marxariem el divendres i tornariem el diumenge. Una vegada diriem que era un aniversari, una altra que era un treball...Estava tot calculat. I així és com vam fer una nova colla d'amics, més grans que nosaltres i que sempre sortien de nit. Si alguna de les tres fallava, les altres no es quedarien soles.
Fins que elles em van començar a fallar i em van deixar sola. Cap problema, ja ho diuen: "més val sola que mal acompanyada"

No hay comentarios:

Publicar un comentario